Ο ιδρυτής του μουσείου κ. Ντίμης Μαυρόπουλος γεννήθηκε το 1949 στη Λεμεσό και ξεκίνησε την καριέρα του στο ράλλυ όταν ήταν ακόμη έφηβος.

Από την ηλικία των 20 ετών κατείχε στο ενεργητικό του πολλούς αγώνες, ενώ το 1969 ξεκίνησε την επαγγελματική πορεία ως οδηγός της Ford και Mitsubishi. Συνέχισε την καριέρα του οδηγώντας για την κυπριακή ομάδα Chrysler/Talbot. Για χρόνια ο κ. Ντίμης Μαυρόπουλος είχε παραμείνει κύριος οδηγός των συγκεκριμένων ομάδων, κατακτώντας και διατηρώντας τον τίτλο ενός από τους καλύτερους οδηγούς ράλλυ στο κυπριακό πρωτάθλημα.

1969

Το 1969 ο κος. Μαυρόπουλος μετακομίζει στο Λονδίνο, δημιουργώντας ένα γραφείο για την επιχείρηση εξαγωγής φρούτων της οικογένειάς του. Με αυτή την ευκαιρία μπήκε στη σκηνή του Βρετανικού και του Ευρωπαϊκού Rallycross ξεκινώντας έτσι μια πολύ επιτυχημένη καριέρα στα βρετανικά πλέον δρώμενα.
Παρόλα αυτά, επιστρέφει πάλι στην πατρίδα ώστε να συμμετάσχει στο Κυπριακό Πρωτάθλημα Ράλλυ. Στην καριέρα του ως ραλλίστας οδήγησε μια μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων, μεταξύ αυτών, το εργοστασιακό Ford Escorts, το Lotus Esprit S2, το Talbot Sunbeam Lotus’s, το Audi Quattro και το Mitsubishi Evo 9.

1985

Το 1985, με την ανάπτυξη του επαναστατικού Gp B Audi Quattro, ο κος. Μαυρόπουλος κυριάρχησε στο Rallycross στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Κύπρο αλλά και γενικότερα στην Ευρώπη.

1986

Το 1986, κερδίζει το Κυπριακό Πρωτάθλημα για πρώτη φορά ενώ τερματίζει στη δεύτερη θέση στο Rothmans International Cyprus Rally, μετά από τον Patrick Snijers ο οποίος οδηγούσε Lancia.

1987 & ’88

Το 1987 & ‘88, καθώς οι κανονισμοί για τα διεθνή ράλλυ είχαν αλλάξει, ο κ. Ντίμης Μαυρόπουλος οδήγησε μια εργοστασιακή Ford Sierras, από την Ford UK Motorsport για το Rothmans International Cyprus Rally, ενώ στο Cyprus Championship οδήγησε μια Audi.

1990

Το 1988 και το 1990, ο κος. Μαυρόπουλος είχε κατακτήσει το τίτλο του πρωταθλητή σε συνολικά επτά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένου και του Rothmans International Cyprus Rally, σπάζοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ.

Με την απόφαση της FIA να τερματιστούν όλες οι εισδοχές στο Gp B το 1989, συνέχισε με τα αυτοκίνητα Audi Gp A (Audi Coupe Quattro 1989/90 Audi 90 Quattro B-3 in 1991).

1992

Στο Κυπριακό Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1992, οδήγησε ένα εργοστασιακό Gp A Ford Sapphire RS Cosworth 4×4 με πλήρη υποστήριξη από την Mobil Oil Cyprus – η οποία υπήρξε και κύριος χορηγός του τα τελευταία 12 χρόνια. Τερματίζοντας δεύτερος στο Κυπριακό Πρωτάθλημα, ήταν ο πρώτος Κύπριος οδηγός που διακρίθηκε στο δημοφιλές Rothmans Cyprus International Rally. (Όταν ο Alex Fiorio κέρδισε σε ένα εργοστασιακό Lancia Integrale)

1993

Το 1993, η νέα συμμετοχή του Ντίμη Μαυρόπουλου στο Cyprus Rally Championship, έγινε με μια ολοκαίνουργια εργοστασιακή Gp A Ford Escort Cosworth RS 4×4. Συμμετέχοντας σε μόνο πέντε από τις επτά εκδηλώσεις, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα και τερμάτισε 5ος στην συνολική κατάταξη του Rothmans Cyprus International Rally, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε κατά τη διάρκεια της σεζόν.

1994

Το 1994 συνέχισε με το Mobil 1 Ford Escort Cosworth 4X4 με το οποίο εισήλθε στο Cyprus Rally Championship. Το Ford Competitions Department στο Ηνωμένο Βασίλειο, βοήθησε τον Ντίμη Μαυρόπουλο να εξελίξει το όχημα του ώστε να έχει περισσότερες αντοχές σε χαλικόστρωτους δρόμους. Ο Ντίμης Μαυρόπουλος τερμάτισε 3ος συνολικά στο Rothmans Cyprus Rally, δίνοντας του μια ακόμη θέση στο FIA “B” για το 1995.

1995

Το 1995, ο Ντίμης Μαυρόπουλος συναρμολογεί ένα νέο αυτοκίνητο Audi S2 Quattro Rally για την “Α” ομάδα, παρόλα αυτά λόγω της απόσυρσης του οχήματος από τα δρώμενα, δεν μπόρεσε να προχωρήσει.
Με περισσότερες από 45 συμμετοχές σε τοπικούς και διεθνείς αγώνες ράλλυ, ο Ντίμης Μαυρόπουλος κατέχει το σημαντικότερο ρεκόρ τερματισμού από κάθε άλλο Κύπριο οδηγό στο Rothmans International Rally και καλύτερη κατάταξη στο Cyprus Championship μέχρι και σήμερα.

2014

Μετά το τέλος της καριέρας του ως οδηγός ράλλυ, τα κλασικά και vintage αυτοκίνητα έγιναν το πάθος του. Το όνειρο του έχει γίνει πραγματικότητα το 2014 με την ίδρυση του Ιστορικού και Κλασικού Μουσείου Αυτοκινήτων.
.